Kodėl pusryčiai pats svarbiausias dienos maistas?

Pusryčiai ne tik aprūpina mus energija, kad galėtume pradėti naują dieną, bet ir padeda kontroliuoti svorį bei pagerina mūsų veiklumą.

Tyrimai byloja, jog sveiki pusryčiai mums duoda:

• maistą, praturtintą svarbiomis organizmui medžiagomis, vitaminais ir mineralais; 
• pagerintą dėmesingumą ir susikoncentravimą mokantis ir dirbant; 
• daugiau jėgų ir ištvermės užsiimant fizine veikla ir sportuojant; 
• sumažintą cholesterolio kiekį kraujyje.

Pusryčiai svarbūs visiems, tačiau labiausiai jie svarbūs vaikams ir paaugliams. Amerikos dietos asociacijos tyrimai parodė, jog vaikai, kurie kasdien valgo pusryčius, yra aktyvesni mokyklos klasėje ir sporto aikštelėje, yra labiau susikaupę, geriau sprendžia užduotis ir turi geresnę koordinaciją.

Daugelis tyrimų parodė, jog pas tuos žmones, kurie reguliariai pusryčiauja, svoris yra mažesnis, negu pas tuos, kurie pusryčius praleidžia. Kodėl taip yra? Pagal vieną teoriją, pusryčiai mažina alkio jausmą ir padeda protingiau rinktis maistą per visą dieną.  Kita teorija tvirtina, jog  pusryčiai – tai dalis sveiko gyvenimo būdo, į kurį įeina protingas požiūris į mitybą ir teisingas sumažintų kalorijų bei užsiėmimo sportu derinys.

Įvertinkite šį įrašą:

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Vertintojų: 0

Kol kas įvertinimų nėra.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *