Pradžia » Svorio auginimo planas

Svorio auginimo planas

Jei norite priaugti svorio daugiau raumenų, o ne riebalų sąskaita, jums reikės ir sporto programos, ne tik dietos. Kad apskaičiuotumėte, kiek riebalų, baltymų ir angliavandienių jums reikia, galite pasinaudoti šia skaičiuokle. Bet čia reikės užsiimti ir raumenų auginimo programa – t.y. kilnoti svorius. Ant “calorie boost” uždėkite varnelę tuo atveju, jei jums svorio priaugti yra tikrai sunku (t.y. jei valgote tikrai viską, bet svoris nedidėja). Kadangi maisto jums reikės tikrai daug, turėsite valgyti po 5-6 kartus per dieną. 

Tuo tarpu “cardio” sportu reikės užsiimti minimaliai, gal kokius porą žemo intensyvumo pasivaikščiojimų per savaitę. Kaip minėjau, daugiau koncentruokitės ties jėgos pratimais, kurie augina raumenis. Tokie būtų: štangos kilnojimai, atsispaudimai, atsilenkimai, pritūpimai, prisitraukimai, irklavimo pratimai, pečių presas. Taigi jums praverstų ir sporto salė.

Dar vienas puslapis apskaičiuoti reikalingoms kalorijoms, kurį reikėtų susirasti. Čia kalorijos apskaičiuojamos ir pagal jūsų aktyvumo lygį – pasirinkite, koks jūsų gyvenimo būdas: mažo aktyvumo, lengvai, vidutiniškai ar labai aktyvus. Tik čia svorį reikia pasiversti į svarus, o ūgį – į pėdas ir colius. Panaši skaičiuoklė yra kitur – tikriausiai patogesnė, nes svorį galite įvesti ir kilogramais, o ūgį centimetrais.

Tiesa, visose šiose skaičiuoklėse parodomas tik bendras kalorijų, riebalų, baltymų ir angliavandenių kiekis, kurį jums reikėtų suvartoti per dieną. Jums reikėtų pačiai apsiskaičiuoti, kiek ko turėtumėte suvartoti. Bet dietologai pataria neryti visokio šlamšto vien tam, kad gautumėte pakankamai kalorijų. Dažnai būna, kad tokie liesuoliai gana jauname amžiuje numiršta nuo širdies smūgio, nes riebalai nusėda ant arterijų. Riebalus reikėtų daugiau vartoti nesočiuosius – pvz., iš avokadų, riešutų, saulėgrąžų ir pan., taip pat alyvų aliejaus. Galite gamintis visokius baltyminius kokteilius su visokiais baltymų milteliais (pvz., išrūgų baltymais).

Sėkmės!

Įvertinkite šį įrašą:

Vidutinis įvertinimas 0 / 5. Vertintojų: 0

Kol kas įvertinimų nėra.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *