Kokia jūsų nuomonė apie hula hoop lankus?

  • by

Mano manymu, tai smagus dalykėlis 🙂 Ir pažaisti juo gerai, ir dar figūrą gražina. Pvz., jis stiprina pilvo raumenis. Kai suki lanką, judini visą kūną, o tai reiškia, kad tenka nemažai pasidarbuoti pilvo raumenims. Be to, lanko sukimas reikalauja susikaupimo, kad lankas nenukristų žemėn, taigi gerina ir gebėjimą susikaupti. Jei nori lanko pagalba sustiprinti pilvo raumenis, tam reikia sukti jį bent po 10 minučių per dieną, kad pasimatytų rezultatai. Atrodo nedaug, bet pradedantiesiems, kurie nėra geros formos, tai gali pasirodyti sunkoka. Bet lanko sukimo duodami rezultatai gali lygintis su tais, kuriuos duoda step-aerobika ir kikboksas.

Lankas yra labai gerai ir norintiems numesti svorio. Sukant lanką sudegini apie 210 kilokalorijų per pusvalandį. Ir nors gal toks teiginys ir atrodo juokingas, lankas pasitarnauja ir relaksacijai. Pasikartojantys judesiai turi raminantį poveikį. Lanko sukimas gali būti net ir meditacijos dalis. Lankas stirpina tiek pivo raumenis, tiek ir protinę discipliną.

Taigi pirmyn sukti lanko 🙂

http://healthyliving.azcentral.com/benefits-exercising-abs-hulahoop-1845.html

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *